Tuesday, December 20, 2011

New

Mulakan dengan bismillah :)

Assalamualaikum! Pengumuman2 blog lama "Di atas cahaya" sudah ditutup buat selama-lamanya.Innalillah..Ya sedih la terpaksa delete blog tu. Banyak kenangan kt UKM yg aku post kat situ. Tapi nak buat macam mana kan. Blog tu tiba-tiba tak boleh buka. Dia keluar gini...


Ok aku tak faham apa modem ni punya masalah. Nak cari gaduh dengan aku la ni. Nak tukar modem memang bukan jalan keluar yang baik. Sebab masalah dia hanya dengan blog ak je. Ye tak tahu lah aku apa yang modem ni dengki sangat. Nak tak nak terpaksa lah buat blog baru yang diberi nama Cahaya yang Indah (maksud nama aku)..cantik tak?takpe, takyah jawap..aku dah tahu memang korang rasa cantik.ngeh2..

Orait, sampai di sini dulu..Ciao!

p/s: Ciao tu bye-bye dlm Italian..bunyinya Chow

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...